lollipopkawaii

2013-03-30
12:07:31

♥♥
Tjenare idag ska/kmr jag inte göra nån mkt kmr bara städa och sitta med datorn kanske nått annat men vet inte.. Brukar som inte planera sånna här dagar! ^^ haha men jag ska kanske ut eller inte feen vet ja! iallafall vet jag att jag ska måla egg! yay hoppas jag nu inte misslyckas haha men ifall.. det kmr bilder desenare ikväll! ^^ kawaii! hah vill bara säga att jag har skaffat några andvändare på olika appar som till exempel videofyme, ask.fm , och kmr nog skaffa en andvändare på snapchat! Sandra och moa hare och sa att jag skulle oxå fixa det så det blev så!! ^^ haha! annars måste jag städa och kanske duscha nt feen vet jag mena annars som ni vet så kan ni bara skriva till mig på bloggen ask eller nått liknande! haha men tänkte bara säga att ni borde kolla in här! ^^ Zara Larsson ;] haha ni borde fatta att jag menar d¨å hennes rubrik= vinn Beyoncé biljetter haha!! najjs najjs!!
Som ni som oxå gillar Macklemore så borde ni gilla dom här låtarna yaay =
 
Thrift Shop & Can't hold us awesome! ^^ hejdå o vi SeZ senare! :* puzz puzz ♥♥♥

Kommentar:
#1: Sandra

Yaaayy! :)
Vad heter du på Snapchat? Kan smsa mig kanske? <33

Svar: haha glömmde att skaffa en account! haha men ska göra det nu vad heter du?
OMO? O.o

2013-03-30 @ 12:59:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: