lollipopkawaii

2013-04-14
23:04:30

DON'T MAKE YOUR FEELINGS BAD BECAUSE OF HIM, LIVE THE WAY YOU WANT AND TRUST ON THE TRUE XD
det var så kallt ute på stan.. ville nt ta bort händerna från handsken :) men annars bjöd jag lite på min mammas nya phone.. en iphone5 awesome kmr spela sjukt mkt.. haha (om jag nuu får) xDD
jaag är så jävla glad.. DET REGNAR!! hoppas det håller på så hela natten! :* hiihii (hoppas det är regn o ngt annat xO) hehe blev en smiles på slutet x] ganska söt men ajja ska sova snart för det är ju måndag immorn.. det menas me FU*KING SCHOOL usch.. men annars ska jag se på film om jag nu hittar nån annars blir det bara sömn. Haha jaow.. va mer? xD vet ni nån bra film jag kan se? :) skulle va snällt om ni kommenterade några xDDD
Hejdå/godnatt! ;* <3


snälla klaga nt på rubriken haha ville ba skriva det xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: