lollipopkawaii

2013-04-19
12:17:33

tjaa
vill bara göra ett snabbt inlägg! jaow.. just nu har vi/jag/klassen rast tio min kvar xdd uhm.. kommer ha frijobb sen muzik.. skönt efter lunch xpp de va nån räändööm gryta me ofärdiga potatisar xc haha Aa.. senså satte jah mig vid korridoren/hallen och tråkar.. har som sagt halv bråkat med Marjam.. fuliiz xD haha bryr mejj nt om du läserdetta xcc .. jag svär vi kmr bli vänner igen eftter 20-60 min hahahaha.. innan lunch hade vi öppenscen och det var många som uppträde.. en tjej som heter Magda sjöng stay med rihanan omg hon var fan awesome otrolig röst hon borde fan göra cover :)) :bb men många fler hade oxå bra röst..haha (några) xbb men nu ska jag leta efter dom andra och jaa.. haha får väll se vvad som händer.. xv hwejdååw!! :* :# :* puzz puzz!! Hahaha dom.komm själv hit behövs väll inge letande xD :**

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: