lollipopkawaii

2013-04-28
23:43:21

hellu
Jag läser andras bloggar men bloggar aldrig sj.. dumma jag.. haha men annars har min helg varit rätt bra! hehe lördags var jag i stan köpte ett par blåa jeans ass snygga och på söndags så grillade vi ute! Det är as skönt att få sommarskänslan.. inte så kallt varmt men lite blåsigt sol grilldoft.. herregud! hoppas det regnar mkt för då smälter snön tehe! xD
vill nt till skolan immorn.. pallar fan nt.. haha men det börjar närma sig sommarloveet as glaad!! Jiiippiii haha klockan är snart 24:00 / 00:00 haha måste sova skola immorn. jag vet nt exakt men har hört talas som att många strejkar.. och att det inte blir nån lunch jah ba weeyy.. haha dom sa att man skulle ta med sig matlåda men tog pengar för säkerhets skull! xD gör fler inlägg immorn bay bay.. o juste min bror har lärt mig att bolla med en fotboll hehe.. xD nujz.. xD amen vi ses bay bay :**

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: