lollipopkawaii

2013-04-20
22:58:00

Hey~
Denna dag var en otrolig dag för mig!! :) Först runt klockan 13:00 så for ja till stan med Amira,Mohammed o Ahmed.. Vi tog bussen. Vi gick runt till olika affärer och gud de va såå fullt. Trångt här o där en massa utlännignar oo ja.. senare runt 13:40 - 14:00 träffa vi pappa, han sa att han hade 1h rast/lunch så vi for till Max vi åt sen så fortsatte vi kolla runt sen sa pappa att vi skulle till "sega råttan" och köpte liite godis . Sen drog vi till bussen o då var det pappa som skulle köra så vi fick gå in gratis hehe.. klockan var typ 16:00. Jag satte mig framför datorn en stund! Sen skulle vi äta middag runt 18:00 - 19:00 o medans vi åt nämnde min kusin ordet *biljard* o alla hörde det så pappa ba *gå dit om ni vill* o vi ba va? han ba till bowling hallen.. gå dit o spela o lek vi ba suuuure! städade efter oss snabbt och kusinen tog bilen o vi drog till bowling hallen. Det var skiit kuul va där jätte länge klockan va 21:00 viba ojj haha sen när vi gick ut så var det fortfarande ljust så vi drog till coop för att köpa margarin, en privat sak till Amira xD, o bröd. Jag och Amira kollade runt lite och då såg vi det.. vi hittade äntligen stora vita headsets!!! vi ba "JAAAA" Vi kollade priset och det var asss billigt 79:90 haha sen på samma hylla/korg fanns det armbands ur, det fanns 3 färger röd,orange o rosa så vi tog rosa och den kostade 39:90 gud va billiigt!! :DD xD sen kom vi hem jag visade pappa han ba snyygg haha han ba vars är dom andra? vi ba vi köpte bara ett par så vi delar han ba nejj,nejj det funkar nt så ni måste ha egna saker.. immorn ska vi köpa till dig Amina elr Amira! xD så jag sa att jag ville ha nya en svart headset och en röd armbands ur häääftiigt!! xDDD Amen jaa nu orkar jag seriöst nån mer..är heelt slut.. men det kmr iallafall bilder xD NattizNattiz~































Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: