lollipopkawaii

2013-01-27
19:21:11

Hej
Tjäänaree ! xD Hur mår nii? Jag har saknat er xD Jag vill fråga om ni känner till nån blogg som  e jätte bra och rolig att läsa! x)) Anyway... Jaa det är allid svårt att skriva en början i en inlägg! Dammn! Humm.., Jaa idag e det söndag och jag har inte gjort såå mkt kanske lite jo.. städat gjort läxor (xC) Och ränkat mina pengar (sparmengar') Just nu har jag 569 kronor ahha försöker övertala min syrra att ge mig 1 krona haha... Sparar ni oxå pengar komenter svaret xD vore kul om ni också komenterade andra inlägg Puss på er som vill... xD Jaa immorn e det jävla skolan dåe.. träffa mina vänner (känns som ett år jag inte har träffat dom) Moa har alltså varit sjuk ett tag men Sandra och Marjam är friska och pigga (hoppas jag -_-) Men nu så ska jag sitta vidare vid datorn och spela STARDOLL! min älskade sida.. Har ni stardoll kommentera eran andvändar namn så kan vi bli vänner xD ^3^ Jaha har visst tänkt på att lägga ut en eller kanske två bilder på mig! Hahah tro mejjh jag e ful på bilderna xP enjoy the pics! och så syns vi senare maan! x)) ♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓♥↓

Kommentar:
#1: Sandra

Sööööööööööööööööt ^^ :** Saknar... :3

Svar: Tack Saanndiis xD Det samma När ska du börja blogga igen?! xP
Amina Josef

2013-01-29 @ 00:40:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: