lollipopkawaii

2013-02-16
23:18:02

VILL HAA DOOM!!
Tjah!!
Idag så var jag och min familj (utan pappa) utee.. vi gick.. mamma föreslog att vi kunde gå till FantasiLand men det var fuullt!! dyrt oxå! :I :o så vi gick vidare till sko affärn ass snygga skor asså omg jag vill så gärna ha dom men jag ska köpa när jag har råd xP men jaa.. sen gick vi till kläd-huset inte så intressanta kläder så vi gick till djurmagazinet ass coola djur!! men vi skulle egentligen köpa mat till våra fiskar! och se om det fanns nå nya fina växter/fiskar men vi köpte inget sen så gick vii till rusta jag köpte klistermärken till min dator visar bilder immorn när det är ljusast!! men häär kmr ngra bldr på skorna ja ville ha!! :)













BAJJ BAJJ BITZES!!MWAH :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: