lollipopkawaii

2013-02-02
23:41:06

puss
Tjenarää Idag så var det en otrolig dag xD Jah har gjort mkt.. Jag gick med familjen till bräntbergsbacken för att min lille bror tvingade oss att fara dit -_- Ajja vi åkte lite Alla hade jeans på sig haha o min kusin åkte för första gngn KUuuL.. sen så åkte vi till stan min bästis xP promenerade runt drygt 1 timma vi såg all skulpturer välldigt fiint jag tyckte att ekorrena skulle vinna men björne vann xO senare drygt klockan två halv tre så gick vi till nån plats inte vet jag vad den heter men nån stans där man kan mata änden alla var så galna när dom fick syn på maten x]] vi skände oss oxå hungriga så vi gick vidare till MCDONALDS uppe vid Ersboda det var lungt,tomt o bra vi sattee oss när besstälningen var klar så åt vi oss mätta x]] vi åkte lite runt med bilen körde hem och jaa var hemma klockan slog åtta och vi såg på MELODIFESTIVALEEEEEEEN XD ass grymma men så klArt var YOHIO BÄÄSSTT MED SITT BEDRAG = HARTBREAK HOTELLLLLL YAAY LOVE THAAHH SSOOONNG MUUAAHHH YOHIO ahahaha han e otrolig xD grattis till dayy och David hoppas du vinner bbaayybb yohioo =** x]] ajja måste sova nu goodbayy xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: