lollipopkawaii

2013-04-06
08:58:33

xD
Förlåt för dåligt uppdatering! Jag vet inte rriktigt jag får inte så många besökare och jaa! om skulle vara snälla så skule ni kinna hjälpa mig'! Genom att skicka min url länka till många andra bloggar'!! :) Ja idag är det lördag måste göra något kul idag! heehe.. finns alltid i STARDOLL om ni ba undrar.. hahahaha men,, jaa här kommer det några saker jag gjort under lovet cx'
 
Fredag= God mat, mysit, Muskén
 
Lördag= Stan..
 
Söndag= Handlat
 
Måndag= datoor
 
Tisdag= stan
 
 
0nsdag= ute och shoppat
 
Torsdag= Köpt en ny jacka,  grå tröja.
 
Fredag= Fredagsbönen, rullkebab, gäster till klockan 23.00
 
ja och idag är det ju lördag och jag vet inte vad jag ska göra! men vi ses senare!! :* cx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: