lollipopkawaii

2013-04-10
18:48:10

tjotjo

Tjabba tjena hallå vi säger så! Minns den låten! vilken barndom haha! :] löl.. Aja skulan va bara tråkig som vanligt ahha mina vänner lata som vanligt hahaha skämta :* ♥ hehe! Har ass tråkigt det är så tyst för första gng idagg (när det jäller hemma) :DDD Bjuder på några bilder snabbt för jag har mkt jag måste hinna klart.. ska skriva klart om Polen oh sen om 2 andra länder och träna,träna, o träna inför provdagen immorn.. Bengt min mentor sa att vi skulle bara ha jeevla prov immorn ingen idrott,engelska,so,LK m.m feen va dreeegt! haha latar in mig själv med letters.. BOORRIING åsnan Amira (min syrra) sitter framför mig och skriver som en galning haha hoppas hon inte läser detta haha Amira du är anonym NOT MOAHHAHAHAAH SÖK PÅ nalleh pu så kmr hon fram -.- vem fen orkar sriva om nalleh puh? ahahha Inte så lååångt inlägg men iallafall nått hehe.. hahha ska  vakna tidigt immorn så jag hinner sitta framför STARDOLL ♥♥ Puzz kram till Sean Banan haha o.o never usch fy bläh! måste stryka hans namn nu.. *stryker* s¨å klaart! hehe byjj byjj daarlings/donkeys/pigs/monkeys/humans/wtf? haha har tråkigt som jag har skrivit tidigare.. måste skriva det igen.. har tråkigt hahaha nej nej.. måste lägga av nu med mina underbara ord (mina?) haha yäääy Juste glömmde att säga ÅSNAN MARJAM har slutat blogga -.-  ; [ vrf dissa blogg.se marjam? haha löl. Ajja bye bye :)

 
 FULA JAAAG AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH (skrattar inte)

Kommentar:
#1: Sandra

Faubulous!

Svar: haha tackar! ♥ ♥ ! ;DD
OMO? O.o

2013-04-10 @ 20:12:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: