lollipopkawaii

2013-04-06
19:03:07

Apr. 06, 2013
ny design som ni nu ser! :) ville som pröva nått nytt *-* teehe! har träffat på en tjej i Stardoll som säger att hon mår dååligt! jag stödjer verkligen underbara Amina. har en bild på henne men lägger inte ut den för att hon kanske inte vill. följer henne på instagram och smsar via kik hon är awesome älskarejj! :** hoppas duå läser detta och ja.. hon är som sagt 14 år och heter oxå Amina cool.. Ja jag ut med min lillebrorsa och han cyklade en stund men annars har jag bara suttit framför datorn x3 och chattat med underbara människor.. Sandra har blivit superstar igen xv haha ska oxå kanske bli det! har lyssnat på nigahiga hela dan låtarna bromance och nice guys! ass sköna awesome!! :** ses senare bajj bajj teehe!! :))))))))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: