lollipopkawaii

2012-03-31
13:30:21

Lördag.. :D
Idag så e det såklart lördag.. en helg dag!! :D Idag ska det bli film och godis/glass ^^ Ska se filmen lite senare kanske klockan 2,3,4  Thiihihhihihi just nu ska jag bah sitta och lata framför datorn.. :/ Kanske inte så bra att sitta o lata kanske borde gå ut vet inte!! T_T ~ Jag vet jag e konstig ibland .. behöver ideer om vad jag kan göra framför datorn .. Jag vet jag kanske kan fixa min blogg! :D bra ide vah. :D okee ska göra de nu! :D bye  btye ses snart! ^^

↓↓ lite bilder på min:a favorit ↓↓ kpop-grupper^^↓↓

4minute ~~



Block b ^^

och så sist men inte minst ..... 2NE1 ^^ '^_*,

THHIHIHIIHHII ^^




Kommentar:
#1: Sara Dara

4minute:3 aaaw! va kuuuuuuul de känns när man lyssnar på dom där:3 i lov eKpop and i will always do!!~

2012-03-31 @ 14:46:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: