lollipopkawaii

2012-03-08
17:53:57

Gäster! <3
Omg nu sitter jag och bloggar som sagt.. Jag har as ont i magen efter all mat jag har ätit. Jag har gäster idag Sofia, Zainab.. Min syrra och dom sitter och kollar triler på olika filmer.. Läskiga/roliga. Just nu ser dom på Shrek den roliga Hahahahahahah om nån halv timma så ska vi alla sitta i vardagsrummet och se på film. och proppa i oss med chips!! Men här kommer en sammanfattning om filmen vi ska se :D Enjoy! : Rowan Atkinson återvänder som den ofrivillige hemlige agenten som inte fruktar någonting i den mycket underhållanden och actionspäckade komedin Johnny English Reborn. Bland övriga medverkade ses Gillian Anderson (Arkiv x) , Rosamund pike (An Education) , Dominic West (300, the wire) och Daniel Kaluuya (skins) . Johnny English kämpar mot dubbelagenter och lönnmördar på sitt eget katasrtofala vis när han försöker avslöja en komplott mot Kinas premiärminister. Konsekvenserna blir minst  sagt förödande..... :D :D ^_<






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: