lollipopkawaii

2012-02-25
17:36:30

Pizzaa! <3
♥ ♥Ohhhhh OMG  idag så åkte jag och min familj bil till vännes vi promenerade sen efter ungefär 20-30 minuter så sa pappa att vi skulle till en pizzeria där han jobbade förut och vi skulle alltså besöka den! När jag kom in så fick jag känslan när jag var liten och pappa jobbade där så vatr jag och min syrra där hela tiden! Vi komm in och pappa som vanligt pratade  med sina vänner! Vi resten satte oss på en bord och pratade lite om tiderna när vi var små! då kom pappa och bah -Vem  vill ha kebab-pizza alla typ -jaaag i kör! hahahahah senare så kom pappa med en stooor pizza som var delade i stora bitar ochvi mumsade i oss så mycket magen hade plats
!! mmmmm.. vad gott det var! Vi hadde ochså dressing och pizza sallad! Ahhh... nu e jag såå mätt! ska inte blogga mer om detta men kanske om annat! Ses ;) ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: