lollipopkawaii

2012-02-26
20:48:57

Dagen!
Idag var en fantastisk dag! Jag vaknade upp som vanligt och åt frukost, pappa sa att viskulle fara och kolla på nya fiskar som vi behöver (till akvarium) , vi gick in och såg olika fiskar de var as grymma! Senare så gick jag inn till kanin / hamster avdelningen och där så såg jag hur gulliga hamstrar som helst asså jag nästan dog, Jag tog typ 10000 bilder på olika sorter! Sen så sa pappa "Yalla nu far vi till WILLY:s och och köper godis!" Vi bah jaaaaa , vi for dit och handlade lite saker!! Jag ska gå och lägga mig nu så jag hinner inte sjriva mer!! Godnatt.. :D <3 P.S jag lägger sen  bilder på godis/hamstrar!! :D Hejdåå

Kommentar:
#1: Sara Dara

Epic! det var en bra dag det;3

2012-02-27 @ 16:44:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: