lollipopkawaii

2012-12-09
17:11:23

Tjoouu!!
Amen tjenare det var juh länge sen XD OMG det finns inga siffror för hur många år sedan det  var för mig att blogga!!  Jajaa.. AHAHH Lite drygt på början men..öhh...hm.. VAD SKA MAN BÖRJA FÖRFA*?
Åhh... a very very hard part,, :O  Det luktar kyckling ända hit (sitter i mitt rum) då betyder det väll at det blir kyckling till middag xD Thihihhi Jajaa mamma ska vi baka pepparkakor idag ?
 MOM= OKII!! ;) ME = YAAAAAAAAAAAAAY!! :* LOVE YA MOM! :p hahahah typ så hände det nyss!! NOO ordet "nyss" gjorde så att jag tänkte på skolan X( immorn... blääähh!! UGH!! NOHOHHOOOO !! hwxi7FlgO:hS I HATE SCHOOOOUL! :p AHHA
LoL thas yous me!! :D' Oh nu tänker jag på LALALAND MED DEMI LOVATOO!!! ;D BABYYY...THATS JUST ME...WHO SAID I V´CANT WEAR MY COVERSE WITH MY DRESES BABYYY THATS JUST MY ~~~~ HAAHAHHA LolOLolOOLl!! X) =) see yaa guuys!! love ya NOT gahGAHHAHAHgGgG Gaash take me away from this shit X( njäääh!! åhh loolll!! mlhdjuycigxzo<lIQ IM SICK !! SHOT MY SELF! x( HAHAHA TRALALALALALLA
 
 
HAHAHAH DET TOG TRE SEK. ATT GÖRA DEN HÄR :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: