lollipopkawaii

2012-12-10
21:01:43

Ohh GUUUD!! X(
Asså vrf händer det att tiden ibland antingen går snabbbt eller sekigt just nu så går det ganska fort! Det var typ 30min sen jag och min mamma var nere vid källaren för att hitta nån par vinterskor och klockan var typ 19.00 men nu så e det 21.00 ungefär :P haahah LolL men aja,, De är kanske barnsligt men fortfarande kul asså då menar jag med snön det är så kul att leka med snön hhah man gör kullerbytta och slänger andra ner från en höööög och då menar jag HÖÖÖG berg och typ ramla baklänges från en stängsel! HAahahha en av det roligast saken man kan göra på vintern!! ;D Men just nu så e jag inte ute nämlingen sitter jag i köket och bloggar såklart! :D Och lyssnar på musik från Radion! "Shine bright like a diamond" ahahha den e väll den låten nuu! D; men Ajaa vad mer ska man berätta för er? :D Jaa.... har bytt heder som ni ser! ^^ men kmr fixa den tydligt och klart! Ojustja idag så hade vi prov -_- jag trode jag skulle inte klara men så tur som så gjorde jag det! hahah det var inte det lättaste men bra gick det! :D Äe stolt över mig själv! ahaha Det vaar 2 häften en tunn och en tjock! :D har funderat på att lägga en bild på mig! hahah vågar inte :S ahhahaha LoL Mmmm... DAÅSÅ nu måste jag tyvär sluta skriva men göre senare på kvällen! :) See YaAa guysssSss!! =) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: