lollipopkawaii

2012-04-02
10:45:03

L.K ^^

Just nu sitter jag bröve en japansk-beroende-anime och framför mej sitter två tjejer dom e inne på fb^^ Jag gör det oxå såklart ^^ Thihhihhii  bloggar lyssnar på musik oxå-.. ^^ vi har egentligen L.K=Livskunskap men fick ha fritt har bara 10 minuter kvar innan jag ska ha engelska med min fulaste, argaste, fetaste, trögiskaste lärare Barbro Fällman!! Hon e strän som bara den!! ;( hahahah
okej kanske lite för överdrivet men det e faktist sant!!! ^^
ohh gud snälla vad kan jag göra ville ringa hem för att jag har jätte, jätte ont i magen vet inte varför..
min kompis gick hem alldeles nyss för att hon kände sig sjuk
och den andra kom inte till skolan för hon e oxå sjuk och så finns det bara vi.. jag och min kompis Marjam... :D hon vill inte att jag ska gå hem.. det tänker jag inte göra
ohh
min lk lärare kom och sa att vi måste sluta nu hejdåå! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: