lollipopkawaii

2012-04-03
11:19:10

Boriing.. ;(

Just nu sitter jag har en kurrande mage.. jag e så hungrig :O OMG jag vill äta hoppas det blir en god mat^^ Hur som helst jag har en svenska lektion.. Det går ut att man ska skriva om hur en bra skola skulle vara sOM te.x så här skrev jag : 

Den perfekta skolan

 

Barnen ska få rätt att gå hem när dom har ont eller känner sig sjuk.

Man ska få sluta tidigt.

Man får ha mobilen öppen i lektionen.

Ingen kvar sittning.

Lärare får inte vara stränga.Man får gå hem och äta om man inte gillar maten i skolan.




Och så ska jag skriva lite mer :D


Chattar med mon syrra som sitter oxå och har lektion och bus inne på M.S.N :D

Oj hon kommer jag trpr jag måste sluta skriva hejdåå! :D ;D <3





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: